Jak rozpocząć współprace?

Ocena potrzeb

Na każdą firmę patrzymy indywidualnie, dlatego w takcie pierwszego spotkania chcemy poznać potrzeby i wymagania naszych Klientów. Obsługa klienta na najwyższym poziomie to nasz priorytet.

Wycena

Po ustaleniu zakresu potrzeb klienta przygotowujemy wycenę usługi. Wycena dla każdego Klienta odbywa się indywidualnie i zależy od formy prowadzonej działalności gospodarczej, specyfiki rynku, wielkości firmy oraz ilości operacji gospodarczych.

Formalności

Po uzgodnieniu warunków współpracy podpisujemy umowę, która zawsze jest szczegółowo omawiana tak by nasi klienci czuli się pewnie i bezpiecznie. Dodatkowo na tym etapie możesz upoważnić Kancelarię do reprezentacji przed urzędami skarbowymi, inspekcją pracy oraz wszelkimi organami administracji państwowej. Dzięki czemu możesz zapomnieć o kolejkach w urzędach skarbowych.

Realizacja

Dokumenty księgowe do siedziby kancelarii przekazywane mogą być osobiście, drogą pocztową, elektroniczną lub poprzez firmę kurierską. W przypadku firm z Poznania i okolic odbiór dokumentów możliwy jest również u Klienta.

Konsultacje

W razie pytań bądź problemów każdy Klient ma możliwość umówienia się na bezpłatne konsultacje z certyfikowanym księgowym, który zawsze służy fachową pomocą.

Jesteśmy do dyspozycji

Przez cały okres trwania umowy jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi Klientami. Działamy od 7 do 20 pięć dni w tygodniu. Godziny pracy kancelarii dopasowane są do potrzeb każdego klienta.

Aby zapewnić komfort obsługi działamy od 7 rano do 20 wieczór